4 Mayıs 2009

2.MİM :))

yazan Ehe : 11:49
Sevgili enerji,ye teşekkür ederim beni MİMlemiş...
.1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
Hayır istemezdim,gördüğüm rüyalardan etkilenen biriyim,o yüzden para için psikolojimi bozamam...
2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
öyle bir seçim taabii ki yapmam ama dünyayı,sevdiklerimi duymaktan ziyade görmek istedim herhalde ...
3-Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
Şöyle 80-90 yaşlarıma denk geliyorsa bilmek istedim, ama yarın öbürgüne denk gelecekse hayır istemezdim,yapmak istediğim çok şey var çünkü....
4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
son gecem olduğunu öğrensem,kime ne söyleyemedim diye düşüneceğimi pek sanmıyorum,ama kızımın daha fazla yanında olamayacağım için çok üzülürdüm
5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
fotoğraf albümlerimi,onlar benim için çok değerli,geçmişimin tek somut kanıtı..
bende aşağıdaki arkadaşlarımı mimliyorum
nihal
aysed

keops

3 yorum:

şirinem on 04 Mayıs, 2009 16:14 dedi ki...

çok teşekkürler canım bu mim bize daha önceden geldi ama seni kıracağımıza gökkuşağı arkadaşım yapar olur biter sevgilerimle :)

nihalce on 04 Mayıs, 2009 16:21 dedi ki...

sevgili ablacım,mimini cevaplandırdım...
ilgine teşekkürler...

ENERJİ on 05 Mayıs, 2009 00:35 dedi ki...

Çok teşekkür ederim.Cevaplarına bayıldım.Sevgiyle kal:))

Yorum Gönder

sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

defnenin dünyası Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez