5 Nisan 2010

en sonunda bilgisayara oturabildim....

yazan Ehe : 22:08
Gerçekten ne kadar uzun zaman oldu neler neler birikti ama olmadımı olmuyor işte..:)
ilk olarak bloglar arası çekilişte bana gelen hediyemi göstermek istedim.sevgili Zeynep Çeşmeci bana çok tatlı hediyeler göndermiş ,kızım çikolatalara bayıldı.. :)
tekrar çok teşekkürler sevgili zeynep :))
kızıma,kuzenlerine ve yakın komşum Fatma'nın kızlarına rölyef periler yaptım..gerçeğinde tabi çok daha tatlılar :))

sonra efendim..
çocuklara seramik dersinde ,ellerinden zıpır çocuklar yaptırdım :)
ve serbest resim çalışmasını çok seviyorlar ,bende serbest bıraktım :)
hayvanat bahçesi konulu resim yapmalarını istedim fakat benim asi ruhlu kızım aile resmimizi çizmekte ısrar etti.. :)
Çekilişle tanıştığım Şehnaz arkadaşıma da kendi yaptığım tabloyu hediye olarak gönderdim..
kumsal kısmı( belli olmuyor ama) ince kum,gerçeğinde kumsal gibi görünüyor...
Birdeeeeee geçen hafta sonu Şile'ye gittik,keyifli bir gezi oldu ,orada hayvanat bahçesi de varmış girdik gezdik ,timsahı taş atarak öldürmüşler çok üzüldüm...tavus kuşları muhteşemdi,maymuna merhaba demeye çalışan Defnemin elini maymun bir kaptı,canım elimi sıktı neden sıktı ki diye diye dolaştı :)) bir müddet sonra muz ile besledi(kıyamadı maymuna)





7 yorum:

mehbup on 05 Nisan, 2010 22:26 dedi ki...

Fotolar çok güzel .. Geziniz de güzel geçmiş. Tekrar sizi görmek güzel.. Sevgiler.

Zeynep'le Tarifler on 06 Nisan, 2010 08:43 dedi ki...

nükhetciğim beğendinse ne mutlu bana:)hiç kırılmadım,anladım yoğun olduğunu:)))afiyet olsun güzel kızına:)ne güzel çalışmalar yapmışsın hayranlıkla izledim.
öpüyorum canım
sevgiler

Ehe on 06 Nisan, 2010 21:34 dedi ki...

mehtapcığım sağol ,bir kere ara verdinmi böyle uzayıp gidiyor işte..öyle bir koşuşturma içindeyimki bu aralar, sonumuz allah kerim :))
leyleği havada gördüm herhalde ordan oraya sürükleniyoruz.. :)

Zeynepciğim güzel yorumun için çok teşekkürler,ben de bloguna bayıldım,sıkı bir takipçin oldu artık :))

esensdollsandpuppets on 18 Nisan, 2010 12:05 dedi ki...

Nükhet hanım rölyef perilerde çok güzel onları kabrtma tekniği yani alçı ve tutkal karışımını kullanıpmı yaptınız? Çok beyendim

Ehe on 18 Nisan, 2010 23:24 dedi ki...

polimar tutkal(çiçek tutkalı da deniyor),nişasta karışımı ile yaptım :)

esensdollsandpuppets on 20 Nisan, 2010 14:57 dedi ki...

Nükhetçim teşekkür ederim peri adresi için peki eteğinde yatan bir çocukmu onunda web adresini verebilirmisin bana rica etsem.Bu arada benim geçen seneden yarım bir tabloma 2 cariye yapıyorum sonra pamuk prenses ve 7 cüceleri yapmayı planlıyorum aslında sende yapabilirsin? Ne dersin?

Ehe on 21 Nisan, 2010 01:02 dedi ki...

adresi bulup hemen göndereceğim ,bizde de cariye yapanlar var ,tebrik ederim cesaret işi :))
pamuk prensesi ben de düşünüyorum ama şu an elimde bitirmem gereken bir iş var ,çok uzadı...o bitsin neler yapıcam :))

Yorum Gönder

sitemi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

defnenin dünyası Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez